Najczęściej zadawane pytania dotyczące lokalizatora AEG L 98499 FL2 dotyczą jego funkcjonalności, zasięgu, obsługiwanych częstotliwości, wymaganego zasilania i łączności z komputerami. Lokalizator AEG L 98499 FL2 jest urządzeniem GPS, które może być wykorzystywane do monitorowania pozycji i stanu pojazdu. Posiada on zasięg do 10 km, a jego maksymalna częstotliwość to 1575,42 MHz. Urządzenie wymaga zewnętrznego zasilania i może być podłączone do komputerów za pośrednictwem kabla USB.
Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Aeg L 98499 Fl2
Najczęściej zadawane pytania
Czy muszę założyć konto aby dokonać zakupu?
Nie. Możesz skorzystać z opcji zakupu bez rejestracji.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość email, w której znajdziesz odnośnik do naszego systemu, gdzie znajdziesz swoje zamówienie wraz z aktualnym statusem.
Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?
Oczywiście. W tym celu skontaktuj się z naszą obsługą mailowo - sklep@meble. expert, lub telefonicznie - 12 323 0 323.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Jeżeli zamawiasz produkt z dłuższą datą wysyłki (2-4 tygodnie lub inna data), oznacza to, że produktu nie posiadamy w magazynie - jest on dostępny tylko na zamówienie od producenta. Producenci mają zróżnicowane terminy dostaw, dodatkowo w przypadku niektórych produktów należy liczyć się z tym, że wskazana przez producenta data, to termin orientacyjny, który może ulec wydłużeniu, należy się zatem przygotować na dłuższy czas oczekiwania. Przy każdym produkcie wyświetla się przybliżony okres dostawy, który zawiera: czas potrzebny na wyprodukowanie mebli, czas dostawy na magazyn oraz czas dostawy do klienta.
Jak dokonać zakupu w sklepie Meble. Expert?
Zamówienia w zależności od preferencji można złożyć telefonicznie, mailowo lub dodając produkty do koszyka w sklepie internetowym.
Ile wynosi gwaranacja na meble?
Wszystkie meble w naszym sklepie są objęte 24-miesięczną gwarancją.
Jak anulować zamówienie?
Możesz anulować zamówienie przed wysyłką. W takiej sytuacji skontaktuj się z naszą Infolinią telefonicznie lub mailowo. Po tym czasie „ anulowanie” nie jest już możliwe. Jeśli jesteś do tego uprawnionym, możesz jednak skorzystać z ustawowego prawa do odstąpienia, ponosząc koszty „ transportu zwrotnego” na zasadach wskazanych we właściwych przepisach.
Jak złożyć reklamację?
Nigdy świadomie nie wysyłamy do Klienta produktu uszkodzonego. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne. Najprostszą drogą do złożenia takiej reklamacji będzie przesłanie kilku zdjęć poglądowych obrazujących uszkodzenia wraz z numerem zamówienia na naszej adres mailowy - sklep@meble. expert
Jak długo trwa zwrot środków, jeśli anulowałem zamówienie?
Zwrot środków nastąpi w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu weryfikacji poprawności danych bankowych. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć do maksymalnie 14 dni.
Czy mogę zmienić termin dostawy?
Jeśli termin dostawy pokrywa się z Twoimi planami wyjazdowymi, to nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy przetrzymali Twoje zamówienie. W tym celu prosimy o kontakt z naszą Infolinią.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego mebli?
Tak, posiadamy taki punkt pod adresem Palikówka 197A, 36-073 Palikówka. W tym celu prosimy o kontakt z Infolinią w celu potwierdzenia terminu odbioru. expert lub telefonicznie - 12 323 0 323.
Złożyłem zamówienie, ale chcę domówić jeszcze jeden element. Czy można połączyć te zamówienia?
Jeśli pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, to jak najbardziej można połączyć oba zamówienia.
- Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Dla kandydatów
Czy istnieje możliwość pracy ½ lub ¾ etatu?
Tak, jako pracodawca jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do potrzeb i oczekiwań kandydatów, oferując im zatrudnienie w różnych wymiarach czasu pracy.
Nie przewidujemy możliwości pozostawienia CV w sklepie. Możesz przekazać swoje CV aplikując na ofertę znajdującą się w ofertach pracy na naszej stronie. Znajdziesz tamwszystkie oferty z konkretnych lokalizacji, do których aktualnie prowadzimy rekrutację.
W ALDI napędza nas pewność, dlatego oferujemy naszym pracownikom przejrzyste zasady zawierania umów: oferujemy umowę o pracę w stabilnej firmie z ponad 100 letnią tradycją, z pominięciem okresu próbnego. Pierwszą umowę otrzymasz na rok, a kolejną na czas nieokreślony. Wśród benefitów pozapłacowych znajdziesz m. in. pakiet sportowy, prywatną opiekę medyczną, czy kartę przedpłaconą na zakupy w ALDI. Więcej informacji na temat tego, co oferujemy w ALDI, znajdziesz w zakładce Benefity.
Czas trwania procesu rekrutacji w ALDI zależy od stanowiska, na które aplikujesz. Po każdym etapie wracamy jak najszybciej z informacją zwrotną do wszystkich kandydatów, którzy spełniają wymagania dotyczące pracy na danym stanowisku.
Tak, brak polskiego obywatelstwa jest nie jest dla nas przeszkodą - wspieramy procedury legalizujące pobyt.
Tak, prowadzimy program praktyk studenckich ALDINext, które możesz odbyć latem w naszej Centrali w Katowicach lub Spółce Regionalnej w Chorzowie. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami w zakładce Jestem Studentem i aplikowania.
Większośc naszych sklepów jest czynna od poniedziałku do soboty, w godzinach 06:00 - 22:00. W niedziele handlowe pracujemy od 09:00 do 20:00. Pracownicy sklepów pracują w systemie 2-zmianowym.
Standardowo pracę w Centrali lub Spółce Regionalnej można rozpocząć w godzinach 07:00 - 09:00. Godziny te mogą się jednak różnić w zależności od zajmowanego stanowiska. Szczegółowe informacje dotyczące godzin pracy przekazywane są podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Dla pracowników ALDI
Zanim rozpoczniesz pracę w ALDI, otrzymasz od nas pakiet dokumentów wymaganych do zatrudnienia: skierowanie na badania oraz szczegółowe instrukcje o działaniach, jakie musisz wykonać. Na skierowaniu znajdziesz numer infolinii, przez którą możesz umówić dogodny dla Ciebie termin i placówkę wykonania badań wstępnych.
Każda osoba rozpoczynająca pracę w ALDI, otrzymuje od nas pakiet dokumentów do wypełnienia przed rozpoczęciem pracy i skierowanie na badania.
Po wykonaniu badań wstępnych lekarz, wystawia orzeczenie lekarskie potwierdzające zdolność do pracy. To orzeczenie wraz z wypełnionymi dokumentami rekrutacyjnymi należy przekazać nam przed podpisaniem umowy o pracę.
Ważne jest też, aby jak najszybciej dostarczyć nam także kopie świadectw pracy i/lub kopie dyplomów potwierdzających Twoje wykształcenie.
Nie, korzystanie z benefitów nie jest obowiązkowe. Samodzielnie decydujesz o tym, z których benefitów chcesz skorzystać i w jakim zakresie. My umożliwimy Ci korzystanie ze wszystkich, które są dedykowane do Twojego obszaru pracy.
Nie, możesz w dowolnym momencie zgłosić zainteresowanie, bądź zrezygnować z każdego benefitu.
Po zatrudnieniu chcemy umożliwić nowym osobom poznanie współpracowników, dobrze wyjaśnić procesy obowiązujące w firmie i zaznajomić ich z zadaniami, wynikającymi z ich zakresu obowiązków. Gdy do nas dołączysz, weźmiesz udział w programie wdrożeniowym, którego czas zależy od Twojego stanowiska. Szkolenie może trwać od 2 tygodni do 6 miesięcy.
Wszystkich naszych pracowników zachęcamy i wspieramy w rozwoju wewnątrz naszej organizacji. Jeśli zainteresowała Cię konkretna oferta pracy, możesz na nią aplikować w ramach rekrutacji wewnętrznej. Aby to zrobić, przekaż swoje zgłoszenie wybierając przycisk „Aplikuj” w ofertach pracy, wypełnij formularz rekrutacyjny i koniecznie zaznacz, że jesteś pracownikiem ALDI.
Dowiedz się więcej
Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.
Niedostępne Oferta już wygasła Aktywacja przypominania! Potwierdzenie przypomnienia Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}. Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail) Wymagana aktywacja wiadomości (SMS) Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail / SMS) Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości. Na podany numer został wysłany SMS, aby potwierdzić Twój numer telefonu. Na podany adres e-mail i numer zostały wysłane wiadomości, aby potwierdzić Twój adres e-mail i numer telefonu. Jeśli strona z potwierdzeniem się nie otworzy, prosimy skopiować link i wkleić go w przeglądarce.
regions. regionSwitchText regions. regionSwitchTextExplicitSwitchregions. regionSwitchHeadline
Zakład pogrzebowy Karawan może reprezentować rodzinę lub bliskich Osoby Zmarłej w urzędach, kancelariach kościelnych i cmentarnych wraz z wniesieniem wszelkich opłat związanych z pogrzebem w imieniu klienta, oraz odbiorem i kredytowaniem kosztów pogrzebu w ramach zasiłku pogrzebowego odbieranego ze wszelkich instytucji i resortów m. in. z ZUS, KRUS, MSWiA i innych.
W tym celu rodzina lub bliscy muszą wystawić odpowiednie pisemne upoważnienie. Wzory takiego upoważnienia są dostępne w biurach obsługi klienta firmy Karawan.
Jeżeli śmierć nastąpiła w domu, należy powiadomić lekarza rodzinnego (w dzień) lub lekarza pogotowia (wieczorem oraz w nocy, a także w dni świąteczne) dzwoniąc pod nr 999 lub 112 (z telefonów komórkowych).
Po przybyciu lekarz wystawia kartę zgonu. Następnie należy skontaktować się z zakładem pogrzebowym, aby przewiózł ciało do chłodni. Firma Karawan dysponuje własną chłodnią i zapewniamy usługi transportowe całodobowo. Z kartą zgonu należy udać się od Urzędu Stanu cywilnego w celu uzyskania aktu zgonu. Jeżeli nie jesteśmy pewni czy śmierć nastąpiła z przyczyna naturalnych należy o tym powiedzieć operatorowi nr 112, który zadecyduje o ewentualnym wysłaniu patrolu policji.
Jeżeli osoba zmarła w szpitalu to kartę zgonu wystawia lekarz opiekujący się daną osobą w trakcie jej pobytu w placówce leczniczej. Najczęściej jest to lekarz prowadzący oddział, na którym zmarł dany pacjent.
Warto pamiętać aby na terenie szpitala nie ulec presji i namowom osób nam nieznanych na skorzystanie z usług danego zakładu pogrzebowego. Takie działanie jest nie tylko nieetyczne, ale także sprzeczne z obowiązującym prawem.
Ciało osoby zmarłej w takich okolicznościach zostaje najczęściej przewiezione najpierw do zakładu medycyny sądowej, w celu ustalenia przyczyny śmierci. Koszty takiego przewozu biorą na siebie odpowiednie organy państwowe/powiatowe. Dopiero po oględzinach lub po sekcji zwłok lekarz medycyny sądowej wystawia kartę zgonu, zaś prokurator wystawia dokument udzielenia zezwolenia na pochówek.
Po otrzymaniu tych dokumentów należy udać się do USC, a następnie ustalić z wybranym zakładem pogrzebowym szczegóły dotyczące uroczystości pogrzebowych.
Dokumenty oraz rzeczy potrzebne do organizacji pogrzebu to: karta zgonu część przeznaczona dla administracji cmentarza, odpis Skrócony Aktu Zgonu, dowód osobisty Osoby Zmarłej, dowód osobisty Osoby zamawiającej usługę, odzież dla Osoby Zmarłej. Jeżeli organizowany będzie pogrzeb katolicki poza parafią o której należała Osoba Zmarłą, to należy dodatkowo uzyskać zgodę księdza proboszcza danej parafii.
W przypadku pogrzebów świeckich lub ekumenicznych należy skontaktować się z mistrzem ceremonii lub zapytać o możliwość organizacji takiego pochówku w firmie Karawan.
Dokumenty potrzebne do odbioru zasiłku pogrzebowego przez zakład pogrzebowy to odpis skrócony Aktu Zgonu, legitymacja emeryta-rencisty lub zaświadczenie płatnika składek, dowód osobisty Wnioskodawcy (współmałżonka lub innego członka rodziny), dokument potwierdzający stopień pokrewieństwa lub powinowactwa Wnioskodawcy z Osobą Zmarłą (Skrócony Odpis Aktu Małżeństwa lub Urodzenia).
Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
również w niedziele i święta, służąc wiedzą i pomocą.