Gwarancja Asus Dc200

Asus DC200 gwarantuje pełne wsparcie techniczne dla swoich produktów. Oferuje szeroką gamę usług naprawczych, w tym naprawy na miejscu, naprawy w autoryzowanych punktach serwisowych, usługi naprawcze w domu i wymianę części. Gwarantuje również szybkie naprawy, a także darmową wymianę części lub produktów w ciągu pierwszych 12 miesięcy po zakupie. Asus DC200 oferuje również szeroką gamę usług wsparcia, w tym wsparcie online, wsparcie przez telefon, usługi w ramach gwarancji i usługi związane z niezawodnością produktu.

Ostatnia aktualizacja: Gwarancja Asus Dc200

  Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta
ASUS - problemy z gwarancją.


10-08-2012, 13:04

silwinet

Początkujący

Posty: 4

ASUS - problemy z gwarancją.


Witam!

Podaję podstawowe dane:

a) status stron (obydwu)
Jestem konsumentem, który zakupił laptopa firmy Asus.

b) podstawy reklamacji
- reklamacja na podstawie Gwarancji

d) daty:
- zakupu przedmiotu: grudzień 2011
- zauważanie danej wady: sierpień 2012
- data złożenia reklamacji: 06. 08. 2012
- data rozpatrzenia reklamacji: 08. 2012

e) przedmiot zakupu/sprzedażu
LAPTOP ASUS

f) opisać zaistniały problem/wadę:
Zauważyłam, że nie działają 3 klawisze klawiatury, więc postanowiłam wysłać laptopa na gwarancję. Skorzystałam z oferty door-to-door. Przesyłka doszła błyskawicznie i po dwóch dniach otrzymałam odpowiedź, że laptop miał kontakt z cieczą, więc gwarancja nie obowiązuje.
ALE: dostałam wiadomość, że mam zapłacić za koszty wysyłki i ROBOCIZNĘ! I to 228zł, oczywiście z możliwością naprawy za łącznie 450zł.
Czy mają ode mnie prawo żadać pieniędzy za robociznę?! Przecież laptop był na gwarancji, nie wiedziałam, co z nim nie tak, nie mogłam sama tego sprawdzić, ponieważ musiałabym zerwać plomby. Dlaczego mam płacić za ekspertyzę, skoro to należy do ich obowiązków w ramach gwarancji?
I co z kosztami wysyłki w takim wypadku? Wg "Warunków i zasad serwisowych" na stronie Asus:
"W przypadku napraw gwarancyjnych Koszty wysyłki Produktu do punktu serwisowego ponosi ASUS. W przypadku napraw nie objętych gwarancją wszelkie koszty związane z naprawą, w tym także koszty korespondencji ponosi Klient. "

Napisałam do firmy ASUS, że się nie zgadzam się z takimi kosztami. Odpowiedź była taka, że ich decyzja jest ostateczna i nie ulega zmianie.

Co mogę zrobić w danej sytuacji, by uniknąć niepotrzebnych kosztów?

Dziękuję z góry i pozdrawiam.

10-08-2012, 13:08

css

Użytkownik

Posty: 80

RE: ASUS - problemy z gwarancją.


Zapłacić. Przecież zgodziłaś się na warunki gwarancji i związane z tym ewentualne koszty.

10-08-2012, 13:11


Ale nigdzie w "warunkach i zasadach serwisowych" nie jest napisane, że za ekspertyzę mam płacić. Przez "koszty korespondencji" rozumiem "koszty wysyłki"?

10-08-2012, 13:15


A czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem?

"W przypadku napraw gwarancyjnych Koszty wysyłki Produktu do punktu serwisowego ponosi ASUS. W przypadku napraw nie objętych gwarancją wszelkie koszty związane z naprawą, w tym także koszty korespondencji ponosi Klient. "

10-08-2012, 13:30


Kosztorys przedstawiał się następująco:
228 zł zaliczone do robocizny, którą i tak muszę zapłacić.
Koszt poszczególnych części: ok 220 zł, a jako robociznę dalej traktują to 228 zł.
Dziwne, dla mnie treść "wszelkie koszty związane z naprawą" odwołuje się do tego, co naprawią, a nie za stwierdzenie, że naprawa uznana została za pogwarancyjną.

Dodatkowo w "warunkach... " znajduje się punkt:
"W przypadku, gdy naprawa Produktu przekracza zakres naprawy gwarancyjnej, punkt serwisowy za pośrednictwem ASUS powiadomi o tym fakcie Klienta, przedstawiając jednocześnie dalsze czynności pogwarancyjne możliwe do przeprowadzenia. Klient zobowiązany jest w terminie 7 dni od daty otrzymania wiadomości wskazać na piśmie czy korzysta z przedstawionej oferty. W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ww terminie punkt serwisowy może odesłać Produkt do Klienta i obciążyć Klienta kosztami transportu do i z punktu serwisowego. "

Zgodnie z tym punktem, gdy się nie zdecyduję na nic (muszę zaznaczyć odopowiednią opcję na ich stronie), zostanę obciążona tylko kosztami transportu, więc chyba bardziej mi się to opłaca.

No i dziękuję za troskę, ale nie miałam nigdy problemów z czytaniem ze zrozumieniem, chyba, że jakaś treść jest NIEJEDNOZNACZNA.
Pozdrawiam

10-08-2012, 14:19


Dostałam maila od wsparcia technicznego ASUS:
"W przypadku rezygnacji z naprawy nie zostaną naliczone żadne dodatkowe koszta. "
Problem wydaje być się rozwiązany.

12-08-2012, 12:32

Użytkowniknumer1

Stały bywalec

Posty: 516


W Asusie to standard. Większość odsyła na swój koszt. Asus (a w zasadzie serwis zewnętrzny mający umowę z Asus Polska, najczęściej NMC) kasuje za wszystko jak za zboże. U lokalnego serwisanta każda naprawa wychodzi 70% taniej.
Jeśli faktycznie zalałeś to odpuść, jeśli nie to zgłoś się do rzecznika praw konsumenta. Zalanie cieczą to częsta wymówka serwisów przy laptopach i GSM.

20-11-2012, 13:43

rafalskk

Początkujący

Posty: 6


ogólnie zapraszam do zapoznania z nagraniem pewnej rozmowy telefonicznej dotyczącej naprawy sprzętu przez ASUS Polska.

Sprzęt zakupiony pół roku temu. Problemy były prawie od samego początku.
W formularzu zgłoszeniowym zostało podane:
+komputer włącza się raz na 40 prób uruchomienia
+przy lekkim poruszenia komputera następuje 'zwiecha'
+komputer przy podłączeniu do zasilacza od spodu kopie prądem (podłączony do UPSa)

Co zrobił ASUS? Wymienił matryce, sprzęt teraz nie startuje wcale.
ASUS naprawa G53sw - YouTube

16-03-2014, 12:18

Paulinka7272

Użytkownik

Posty: 36


A ja mam troszkę inne pytanie dotyczące tej firmy. W połowie sierpnia 2013 zakupiłam laptopa tej firmy. W połowie stycznia ni stąd ni zowąd padł mi dysk. Ze względu, że miałam złamaną nogę i nie miałam jak podjechać do sklepu skorzystałam z usługi door to door. Laptop po tygodniu wrócił do mnie naprawiony z wymienionym dyskiem.
13. 03. 2014 wyskoczył mi komunikat dot. błędu dysku i żeby skontaktować się z serwisem w celu ustalenia naprawy/wymiany. Niestety było już po 18, więc nie pracowali. Na drugi dzień przy włączeniu komputera ponownie wyskoczył mi ten sam błąd. Zadzwoniłam do serwisu i Pan, z którym rozmawiałam powiedział mi, że jeżeli błąd będzie dalej się pokazywał to żebym zgłosiła usterkę przez stronę. Niestety jeszcze w tym samym dniu komputer padł całkowicie. Czy w gwarancji jest możliwość zażądania wymiany towaru na nowy po którejś naprawie (wiem, że dałam ciała nie korzystając od razu z ustawy z tyt. niezgodności z umową)? Czy decydując się przy pierwszej naprawie na gwarancję jestem już na nią skazana do końca i będą mi za każdym razem wymieniać dysk do usranej śmierci? Nie wiem czy to istotne ale dodam też, że mam wykupioną dodatkową gwarancję.

Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź
Pozdrawiam

20-05-2015, 14:02

fancitka

Początkujący

Posty: 1


U mnie problem dotyczy Zenfona Asus, nie wyszukiwał mi sieci. Właśnie dostałam wiadomość mailową w której odrzucono gwarancję, gdyż w telefonie wykryto ślady kontaktu z cieczą. Sprzęt kupiony 16 marca bieżącego roku. Telefon nie miał żadnych kontaktów z cieczą, a ja nie wiem co mam zrobić. Tak jak wyżej przedstawiono mi koszt diagnozy w wysokości 200zł, a jeśli wyrażę na nią zgodę poinformują o kosztach części i naprawy. Dodatkowo mam 48h na przesłanie decyzji.

Chciałam zapytać czy mam jakieś szanse na odwołanie się do ich decyzji?
Proszę pomóżcie.


Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Laptop Asus, zakup, gwarancja i problemy... (odpowiedzi: 16) Witam, zakupiłem pod koniec zeszłego roku w grudniu laptopa z firmy Asus, wszystko było by dobrze gdyby po niedługim czasie laptop nie zaczął...
§ Problemy z uznaniem reklamacji w serwisie Asus (odpowiedzi: 1) Witam,w kwietniu zeszłego roku (04. 2013) zakupiłem tablet Asus Transformer TF300TL ze stacją dokującą taki jak pod poniższym linkiem:ASUS... org/prawa-konsumenta/504424-problemy-z-gwarancja. html">Problemy z gwarancją (odpowiedzi: 25) Witam wszystkich. Kupiłem telefon 27. 04. 2013 roku, do około 13. 01. 2014 działał sprawnie jednak znalazłem usterkę. Było to dość przeszkadzające... org/prawa-konsumenta/465033-problemy-z-firma-asus. html">problemy z firma asus (odpowiedzi: 5) Witam! jestem tu nowa i nie bardzo wiem jeszcze jak sie tu poruszac ale bardzo prosze o pomoc:) oddalam do naprawy gwarancyjnej noteboocka gwarancja... org/prawa-konsumenta/184559-problemy-z-komputerem-asus-k52jc. html">Problemy z komputerem ASUS K52JC (odpowiedzi: 2) Witam serdecznie.W połowie listopada zakupiłem komputer asus płacąc za niego 3000 zł. Tego samego dnia zorientowalem sie ze dostalem wadliwy... org/prawa-konsumenta/91556-problemy-z-gwarancja. html">Problemy z gwarancją (odpowiedzi: 2) Oddałem laptopa do na prawy w sklepie, z ustawy (wymiana na nowy)ponieważ powstały poważne wady:laptop się przegrzewa (95 stopni)spuchnięta...

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:09.



Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3. 3. 1 PL2 ©2009, Crawlability, Inc.

2004 - 2023 § ForumPrawne. org

Oficjalne Wsparcie | ASUS Polska

ASUS Premium Care – Wprowadzenie

Dbamy o Twój sprzęt - ASUS zapewnia lepszą ochronę dzięki Premium Care.

Czym jest ASUS Premium Care?

Dzięki ASUS Premium Care możesz przedłużyć okres gwarancji, rozszerzyć zakres gwarancji i dodać dodatkową ochronę do produktów ASUS dzięki bezproblemowej naprawie lub wymianie.

Kiedy mogę zakupić ASUS Premium Care dla moich produktów ASUS?

1. Pakiet przedłużenia gwarancji ASUS musi zostać zakupiony i aktywowany w trakcie okresu gwarancyjnego produktów ASUS.
2. Inne usługi ASUS (lokalna ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem / pakiet serwisowy dla baterii / zachowanie dysku twardego / usługa na miejscu) muszą zostać zakupione i aktywowane w ciągu 180 dni od daty oznaczonej na fakturze wystawionej dla danego produktu ASUS.
3. Zakup usługi przedłużonej gwarancji w trakcie okresu gwarancyjnego jest dostępny tylko dla notebooków / notebooków komercyjnych / notebooków gamingowych, a całkowita długość okresu gwarancyjnego jest ograniczona do trzech lat.

Gdzie mogę kupić ASUS Premium Care dla moich produktów ASUS?

ASUS Premium Care można kupić tylko w kraju, w którym pierwotnie zakupiono nowy produkt ASUS. Gwarancje możesz kupić za pomocą:

  1. Aplikacji MyASUS: Instrukcja przedstawiona w danym linku: Proces zakupu pakietu przedłużenia gwarancji.
  2. Odwiedź ASUS Store i kliknij sekcję Rozszerzenia gwarancji.
  3. Skontaktuj się z autoryzowanym sprzedawcą ASUS, aby uzyskać szczegółowe informacje.

* Proszę pamiętać, że dostępność ASUS Premium Care może się różnić w zależności od kraju.

Usługa ASUS Premium Care jest dostępna dla następujących produktów ASUS:

  • Laptop
  • Komercyjny laptop
  • Laptop do gry
  • Mini PC, Vivo PC
  • Serwery
  • VGA
  • * Proszę pamiętać, że dostępność linii produktów Premium Care może się różnić w zależności od kraju.

    Co obejmuje usługa ASUS Premium Care?

  • ASUS Premium Care ma zastosowanie wyłącznie do oryginalnych elementów konstrukcyjnych wbudowanych w Produkty ASUS, z wyłączeniem wszelkich części niezainstalowanych przez ASUS, części innych niż ASUS zastąpione przez ASUS Service Center, wszelkiego oprogramowania, urządzeń zewnętrznych, akcesoriów, urządzeń peryferyjnych i dołączonych materiałów eksploatacyjnych (w tym między innymi bateria, torby, wspierane nośniki, kable i przewody oraz mysz). ASUS nie ponosi odpowiedzialności za przywrócenie lub ponowną instalację jakichkolwiek danych, lub programów innych niż oprogramowanie zainstalowane przez ASUS podczas tworzenia Produktu ASUS.
  • Bateria produktu jest uważana za część eksploatacyjną. Ze względu na cykl życia baterii może obowiązywać ograniczona gwarancja na tę część. Okres gwarancji na akumulator podlega standardowej gwarancji otrzymanej z produktem ASUS. ASUS Premium Care nie obejmuje przedłużenia gwarancji na baterie, chyba że zaznaczono inaczej w certyfikacie lub w dokumencie zakupu.
  • Jak aktywować ASUS Premium Care? 

    Krok 1: Zostań członkiem ASUS

    Przejdź do strony ASUS Member Site i zarejestruj się, aby zostać członkiem ASUS. Jeśli jesteś już członkiem ASUS, przejdź do kroku 2.

    Krok 2: Zarejestruj produkt

    Zaloguj się do witryny ASUS Member Site i kliknij „Rejestracja produktu” w lewej kolumnie. Proszę wypełnić formularz odpowiednimi danymi produktu ASUS. Jeśli już zarejestrowałeś swój produkt, przejdź do kroku 3.

    Krok 3: Aktywuj swoją opiekę premium

    Kliknij „Aktywacja przedłużonej gwarancji” w menu po lewej stronie i postępuj zgodnie z następującymi instrukcjami:

    (1) Wybierz zarejestrowany produkt, za pomocą którego chcesz aktywować ASUS Premium Care.

    (2) Wprowadź kod umowy i hasło.

    (3) Kliknij Prześlij, aby zakończyć proces.

    Regulamin i warunki użytkowania:

  • ASUS Premium Care jest przeznaczony tylko dla produktów ASUS.
  • Upewnij się, że zakupiony typ ASUS Premium Care odpowiada Twojemu produktowi ASUS.
  • Jeden kod umowy ASUS Premium Care można zastosować tylko raz na jednym produkcie ASUS.
  • ASUS Premium Care można kupić i aktywować tylko w kraju, w którym pierwotnie zakupiono nowy produkt ASUS. ASUS zastrzega sobie prawo do decydowania, czy produkt ASUS kwalifikuje się do zakupów ASUS Premium Care.
  • Międzynarodowe usługi gwarancyjne są ograniczone do krajów, w których ASUS świadczy usługi międzynarodowe. Opcje serwisowe, dostępność części i czas reakcji mogą się różnić w zależności od kraju.
  • Zachowaj zarówno dowód zakupu produktu ASUS, jak i dowód zakupu ASUS Premium Care w celach informacyjnych, jeśli przyszłe zgłoszenia serwisowe będą wymagane.
  • Wszystkie komponenty, lub produkty naprawione lub wymienione przez ASUS, lub autoryzowanego technika ASUS będą objęte gwarancją przez pozostały okres standardowej gwarancji, ale nie krócej niż przez trzy miesiące po świadczeniu usługi zgodnie z ASUS Premium Care.
  • Przed skontaktowaniem się z ASUS w sprawie naprawy:
    • Wykonaj kopię zapasową wszystkich swoich danych osobowych i usuń wszelkie poufne, zastrzeżone informacje z dysku twardego. ASUS nie ponosi odpowiedzialności za utratę własnych programów, danych lub informacji, jak wskazano powyżej.
    • Zweryfikuj następujące informacje o swoim produkcie ASUS: wersja systemu operacyjnego, wersja BIOS i powiadom, jeśli dokonałeś ostatnich zmian sprzętu lub oprogramowania.
    • Upewnij się, że masz następujące informacje: nazwa modelu, numer seryjny, faktura sprzedaży/paragon produktu ASUS wraz z datą zakupu i karta gwarancyjna. Będziesz musiał przedstawić dowód zakupu, zanim jakakolwiek usługa gwarancyjna zostanie zaoferowana lub zostanie zaplanowana do wykonania.

    Informacje o pakiecie ASUS Premium Care

    Wydłużenie gwarancji

    • Pod warunkiem dokończenia procesu aktywacji okres gwarancyjny produktu zostanie automatycznie wydłużony względem daty końcowej oryginalnej gwarancji na produkt.

    • Poza zmianą długości okresu gwarancyjnego wszystkie inne warunki pozostaną takie same, jak w przypadku standardowej gwarancji ASUS.

    • Ten pakiet serwisowy nie obejmuje oprogramowania, baterii, urządzeń peryferyjnych, darmowych akcesoriów, takich jak myszy i torby ani uszkodzeń spowodowanych przez klienta.

    • Ten pakiet serwisowy obejmuje wsparcie międzynarodowe. Usługa jest świadczona na podstawie lokalnie obowiązującego standardu i polityki serwisowej. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z częścią karty gwarancyjnej poświęconą warunkom międzynarodowej gwarancji i wsparcia. (wsparcie wyłącznie międzynarodowe)

    Lokalna ochrona od przypadkowego uszkodzenia

    • Ten pakiet serwisowy obejmuje następujące typy przypadkowych uszkodzeń, które wynikają ze zwykłego użytkowania: upuszczenie, upadek lub inny rodzaj kolizji, uszkodzenie przez płyny, przepięcie elektryczne, uszkodzenie przypadkowe.

    • Skumulowany całkowity koszt napraw w ramach usług świadczonych na podstawie tego pakietu serwisowego nie może przekraczać równowartości ceny produktu zapłaconej przez klienta.

    • Wszystkie komponenty naprawione lub wymienione przez Centrum Serwisowe ASUS będą objęte gwarancją trzymiesięczną lub przez pozostały okres gwarancji, w zależności od tego, który z warunków ma zastosowanie.

    • Aby wnieść roszczenie gwarancyjne na podstawie zapisów tego pakietu serwisowego, klient musi przedstawić wyjaśnienie okoliczności zdarzenia (gdzie i kiedy do niego doszło) oraz szczegółowy opis zdarzenia.

    Zatrzymanie dysku twardego

    • Ta usługa obejmuje nieograniczoną liczbę dysków twardych (HDD) oraz oryginalny wbudowany dysk HDD, dostarczony z produktem ASUS, jak również dysk HDD na wymianę, zamontowany przez autoryzowanego technika ASUS, zgodnie z warunkami świadczenia tej usługi.

    • Ta usługa pozwala klientowi na zatrzymanie wadliwego dysku twardego i otrzymanie dysku twardego na wymianę, który jest montowany przez wykwalifikowanego technika ASUS po tym, jak awaria dysku twardego zostanie potwierdzona przez autoryzowanego technika ASUS. Zatrzymany dysk twardy nie będzie objęty dalszym wsparciem.

    Zakres odpowiedzialności klienta:

    • W trakcie zamawiania usługi serwisu u klienta klient musi podać informację, czy chce skorzystać z usługi zatrzymania dysku twardego.

    • W zakresie odpowiedzialności klienta jest zachowanie „fizycznej kontroli” nad dyskiem twardym i zapewnienie, że osobiste, poufne lub prawnie chronione dane na wadliwym dysku twardym zostaną zniszczone lub pozostaną bezpieczne.

    • Odpowiedzialnością klienta jest pozbyć się wadliwego dysku twardego zgodnie z obowiązującymi lokalnie i stosownymi przepisami oraz regulacjami.

    • Klient lub autoryzowany przedstawiciel klienta jest zobowiązany do podpisania przedłożonego przez ASUS dokumentu potwierdzającego zatrzymanie dysku twardego.

    Lokalny serwis u klienta

    • Ten pakiet serwisowy zapewnia lokalne wsparcie serwisowe u klienta dla produktu objętego ochroną gwarancyjną.

    • Przed realizacją usługi u klienta nasi agenci wsparcia technicznego mogą zwrócić się do klienta o podjęcie próby rozwiązania problemu z produktem przy ich asyście zdalnej. Więcej szczegółowych informacji dostępnych jest w temacie części „W razie kontaktu Obsługą Klienta ASUS” na karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem lub na stronie http://support. com/.

    • Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany zdalnie, usługa wsparcia technicznego u klienta dla produktu objętego ochroną gwarancyjną zostanie powierzona autoryzowanemu technikowi ASUS, który w takich sytuacjach z reguły pojawia się u klienta do końca następnego dnia roboczego; czas odpowiedzi może różnić się w zależności od lokalizacji geograficznej oraz dostępności części zamiennych i lokalnej obsługi.

    • Klient musi udostępnić autoryzowanemu technikowi ASUS dostęp do swojej lokalizacji i produktów ASUS, jak również do źródła energii elektrycznej, połączenia internetowego, płyty CD/DVD ASUS ze sterownikami (jeżeli była dostarczona z produktem) oraz dostatecznej i bezpiecznej przestrzeni roboczej.

    • Jeżeli produkt ulega awarii w trakcie normalnego i poprawnego użytkowania i w okresie ochrony w ramach tego pakietu serwisowego, ASUS naprawi lub wymieni wadliwe części produktu lub sam produkt, korzystając z nowych lub regenerowanych części lub produktów, które są funkcjonalnie ekwiwalentne z częściami lub produktami oryginalnie dostarczonymi, bądź też przewyższają je.

    • Jeżeli wadliwe części zostaną wymienione w ramach tej usługi, klient z góry wyraża zgodę na przeniesienie prawa własności wymienionych wadliwych części na firmę ASUS.

    • Jeżeli autoryzowany technik ASUS stwierdzi, że problem z produktem nie jest objęty ochroną gwarancyjną, usługa zostanie przeprowadzona wyłącznie odpłatnie, zgodnie z przedłożonym cennikiem. Jeżeli klient podejmie decyzję o rezygnacji z usługi, zostanie obciążony wszelkimi kosztami już poniesionymi przez ASUS (w tym za — ale nie ograniczając — delegowanie technika na miejsce, testowanie/debugowanie itp. ).

    Pakiet serwisowy baterii

    • Ten pakiet serwisowy jest wydłużeniem okresu ochrony gwarancyjnej określonej w standardowej gwarancji na baterię.

    • Klient jest uprawniony do jednej wymiany baterii na rok w razie awarii baterii w czasie wydłużonego okresu, po tym jak podstawowy okres gwarancyjny na baterię dobiegł końca.

    • Poza zmianą długości okresu gwarancyjnego na baterię wszystkie inne warunki pozostaną takie same, jak w przypadku standardowej gwarancji na baterię. Warunki standardowej gwarancji na baterię zamieszczone są na karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem.

    • Ten pakiet serwisowy obejmuje ochroną gwarancyjną wyłącznie oryginalną baterię dostarczoną z produktem ASUS.

    • Bateria na wymianę będzie objęta ochroną gwarancyjną w ramach tego pakietu przez pozostały okres ochrony gwarancyjnej, ale nie krócej niż przez 3 miesiące.

    • Ten pakiet serwisowy obejmuje tylko wady produkcyjne i wyłącza wszelkie oczekiwane przypadki ograniczenia pojemności wynikające z użytkowania baterii.

    Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z centrum wsparcia:

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ASUS Premium Care, możesz się z nami skontaktować poprzez chat na żywo, stronę wsparcia lub aplikację MyASUS.

    Pobierz MyASUS teraz, aby uzyskać doskonałą obsługę. Kliknij w baner!

    Gwarancja Asus Dc200

    Bezpośredni link do pobrania Gwarancja Asus Dc200

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Gwarancja Asus Dc200