Asus DC200 gwarantuje pełne wsparcie techniczne dla swoich produktów. Oferuje szeroką gamę usług naprawczych, w tym naprawy na miejscu, naprawy w autoryzowanych punktach serwisowych, usługi naprawcze w domu i wymianę części. Gwarantuje również szybkie naprawy, a także darmową wymianę części lub produktów w ciągu pierwszych 12 miesięcy po zakupie. Asus DC200 oferuje również szeroką gamę usług wsparcia, w tym wsparcie online, wsparcie przez telefon, usługi w ramach gwarancji i usługi związane z niezawodnością produktu.
Ostatnia aktualizacja: Gwarancja Asus Dc200
|
10-08-2012, 13:04 | |
silwinet Początkujący Posty: 4 | ASUS - problemy z gwarancją. Witam! Podaję podstawowe dane: a) status stron (obydwu) b) podstawy reklamacji d) daty: e) przedmiot zakupu/sprzedażu f) opisać zaistniały problem/wadę: Napisałam do firmy ASUS, że się nie zgadzam się z takimi kosztami. Odpowiedź była taka, że ich decyzja jest ostateczna i nie ulega zmianie. Co mogę zrobić w danej sytuacji, by uniknąć niepotrzebnych kosztów? Dziękuję z góry i pozdrawiam. |
10-08-2012, 13:08 | |
css Użytkownik Posty: 80 | RE: ASUS - problemy z gwarancją. Zapłacić. Przecież zgodziłaś się na warunki gwarancji i związane z tym ewentualne koszty. |
10-08-2012, 13:11 |
Ale nigdzie w "warunkach i zasadach serwisowych" nie jest napisane, że za ekspertyzę mam płacić. Przez "koszty korespondencji" rozumiem "koszty wysyłki"? |
10-08-2012, 13:15 |
A czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem? "W przypadku napraw gwarancyjnych Koszty wysyłki Produktu do punktu serwisowego ponosi ASUS. W przypadku napraw nie objętych gwarancją wszelkie koszty związane z naprawą, w tym także koszty korespondencji ponosi Klient. " |
10-08-2012, 13:30 |
Kosztorys przedstawiał się następująco: Dodatkowo w "warunkach... " znajduje się punkt: Zgodnie z tym punktem, gdy się nie zdecyduję na nic (muszę zaznaczyć odopowiednią opcję na ich stronie), zostanę obciążona tylko kosztami transportu, więc chyba bardziej mi się to opłaca. No i dziękuję za troskę, ale nie miałam nigdy problemów z czytaniem ze zrozumieniem, chyba, że jakaś treść jest NIEJEDNOZNACZNA. |
10-08-2012, 14:19 |
Dostałam maila od wsparcia technicznego ASUS: |
12-08-2012, 12:32 | |
Użytkowniknumer1 Stały bywalec Posty: 516 |
W Asusie to standard. Większość odsyła na swój koszt. Asus (a w zasadzie serwis zewnętrzny mający umowę z Asus Polska, najczęściej NMC) kasuje za wszystko jak za zboże. U lokalnego serwisanta każda naprawa wychodzi 70% taniej. |
20-11-2012, 13:43 | |
rafalskk Początkujący Posty: 6 |
ogólnie zapraszam do zapoznania z nagraniem pewnej rozmowy telefonicznej dotyczącej naprawy sprzętu przez ASUS Polska. Sprzęt zakupiony pół roku temu. Problemy były prawie od samego początku. Co zrobił ASUS? Wymienił matryce, sprzęt teraz nie startuje wcale. |
16-03-2014, 12:18 | |
Paulinka7272 Użytkownik Posty: 36 |
A ja mam troszkę inne pytanie dotyczące tej firmy. W połowie sierpnia 2013 zakupiłam laptopa tej firmy. W połowie stycznia ni stąd ni zowąd padł mi dysk. Ze względu, że miałam złamaną nogę i nie miałam jak podjechać do sklepu skorzystałam z usługi door to door. Laptop po tygodniu wrócił do mnie naprawiony z wymienionym dyskiem. Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź |
20-05-2015, 14:02 | |
fancitka Początkujący Posty: 1 |
U mnie problem dotyczy Zenfona Asus, nie wyszukiwał mi sieci. Właśnie dostałam wiadomość mailową w której odrzucono gwarancję, gdyż w telefonie wykryto ślady kontaktu z cieczą. Sprzęt kupiony 16 marca bieżącego roku. Telefon nie miał żadnych kontaktów z cieczą, a ja nie wiem co mam zrobić. Tak jak wyżej przedstawiono mi koszt diagnozy w wysokości 200zł, a jeśli wyrażę na nią zgodę poinformują o kosztach części i naprawy. Dodatkowo mam 48h na przesłanie decyzji. Chciałam zapytać czy mam jakieś szanse na odwołanie się do ich decyzji? |
Podobne wątki na Forum Prawnym |
Wątek |
§ Laptop Asus, zakup, gwarancja i problemy... (odpowiedzi: 16) Witam, zakupiłem pod koniec zeszłego roku w grudniu laptopa z firmy Asus, wszystko było by dobrze gdyby po niedługim czasie laptop nie zaczął... |
§ Problemy z uznaniem reklamacji w serwisie Asus (odpowiedzi: 1) Witam,w kwietniu zeszłego roku (04. 2013) zakupiłem tablet Asus Transformer TF300TL ze stacją dokującą taki jak pod poniższym linkiem:ASUS... org/prawa-konsumenta/504424-problemy-z-gwarancja. html">Problemy z gwarancją (odpowiedzi: 25) Witam wszystkich. Kupiłem telefon 27. 04. 2013 roku, do około 13. 01. 2014 działał sprawnie jednak znalazłem usterkę. Było to dość przeszkadzające... org/prawa-konsumenta/465033-problemy-z-firma-asus. html">problemy z firma asus (odpowiedzi: 5) Witam! jestem tu nowa i nie bardzo wiem jeszcze jak sie tu poruszac ale bardzo prosze o pomoc:) oddalam do naprawy gwarancyjnej noteboocka gwarancja... org/prawa-konsumenta/184559-problemy-z-komputerem-asus-k52jc. html">Problemy z komputerem ASUS K52JC (odpowiedzi: 2) Witam serdecznie.W połowie listopada zakupiłem komputer asus płacąc za niego 3000 zł. Tego samego dnia zorientowalem sie ze dostalem wadliwy... org/prawa-konsumenta/91556-problemy-z-gwarancja. html">Problemy z gwarancją (odpowiedzi: 2) Oddałem laptopa do na prawy w sklepie, z ustawy (wymiana na nowy)ponieważ powstały poważne wady:laptop się przegrzewa (95 stopni)spuchnięta... |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:09.
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3. 3. 1 PL2 ©2009, Crawlability, Inc.
2004 - 2023 § ForumPrawne. org
ASUS Premium Care – Wprowadzenie
Dbamy o Twój sprzęt - ASUS zapewnia lepszą ochronę dzięki Premium Care.
Czym jest ASUS Premium Care?
Dzięki ASUS Premium Care możesz przedłużyć okres gwarancji, rozszerzyć zakres gwarancji i dodać dodatkową ochronę do produktów ASUS dzięki bezproblemowej naprawie lub wymianie.
Kiedy mogę zakupić ASUS Premium Care dla moich produktów ASUS?
1. Pakiet przedłużenia gwarancji ASUS musi zostać zakupiony i aktywowany w trakcie okresu gwarancyjnego produktów ASUS.
2. Inne usługi ASUS (lokalna ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem / pakiet serwisowy dla baterii / zachowanie dysku twardego / usługa na miejscu) muszą zostać zakupione i aktywowane w ciągu 180 dni od daty oznaczonej na fakturze wystawionej dla danego produktu ASUS.
3. Zakup usługi przedłużonej gwarancji w trakcie okresu gwarancyjnego jest dostępny tylko dla notebooków / notebooków komercyjnych / notebooków gamingowych, a całkowita długość okresu gwarancyjnego jest ograniczona do trzech lat.
Gdzie mogę kupić ASUS Premium Care dla moich produktów ASUS?
ASUS Premium Care można kupić tylko w kraju, w którym pierwotnie zakupiono nowy produkt ASUS. Gwarancje możesz kupić za pomocą:
- Aplikacji MyASUS: Instrukcja przedstawiona w danym linku: Proces zakupu pakietu przedłużenia gwarancji.
- Odwiedź ASUS Store i kliknij sekcję Rozszerzenia gwarancji.
- Skontaktuj się z autoryzowanym sprzedawcą ASUS, aby uzyskać szczegółowe informacje.
* Proszę pamiętać, że dostępność ASUS Premium Care może się różnić w zależności od kraju.
Usługa ASUS Premium Care jest dostępna dla następujących produktów ASUS:
* Proszę pamiętać, że dostępność linii produktów Premium Care może się różnić w zależności od kraju.
Co obejmuje usługa ASUS Premium Care?
Jak aktywować ASUS Premium Care?
Krok 1: Zostań członkiem ASUS
Przejdź do strony ASUS Member Site i zarejestruj się, aby zostać członkiem ASUS. Jeśli jesteś już członkiem ASUS, przejdź do kroku 2.
Krok 2: Zarejestruj produkt
Zaloguj się do witryny ASUS Member Site i kliknij „Rejestracja produktu” w lewej kolumnie. Proszę wypełnić formularz odpowiednimi danymi produktu ASUS. Jeśli już zarejestrowałeś swój produkt, przejdź do kroku 3.
Krok 3: Aktywuj swoją opiekę premium
Kliknij „Aktywacja przedłużonej gwarancji” w menu po lewej stronie i postępuj zgodnie z następującymi instrukcjami:
(1) Wybierz zarejestrowany produkt, za pomocą którego chcesz aktywować ASUS Premium Care.
(2) Wprowadź kod umowy i hasło.
(3) Kliknij Prześlij, aby zakończyć proces.
Regulamin i warunki użytkowania:
- Wykonaj kopię zapasową wszystkich swoich danych osobowych i usuń wszelkie poufne, zastrzeżone informacje z dysku twardego. ASUS nie ponosi odpowiedzialności za utratę własnych programów, danych lub informacji, jak wskazano powyżej.
- Zweryfikuj następujące informacje o swoim produkcie ASUS: wersja systemu operacyjnego, wersja BIOS i powiadom, jeśli dokonałeś ostatnich zmian sprzętu lub oprogramowania.
- Upewnij się, że masz następujące informacje: nazwa modelu, numer seryjny, faktura sprzedaży/paragon produktu ASUS wraz z datą zakupu i karta gwarancyjna. Będziesz musiał przedstawić dowód zakupu, zanim jakakolwiek usługa gwarancyjna zostanie zaoferowana lub zostanie zaplanowana do wykonania.
Informacje o pakiecie ASUS Premium Care
Wydłużenie gwarancji
• Pod warunkiem dokończenia procesu aktywacji okres gwarancyjny produktu zostanie automatycznie wydłużony względem daty końcowej oryginalnej gwarancji na produkt.
• Poza zmianą długości okresu gwarancyjnego wszystkie inne warunki pozostaną takie same, jak w przypadku standardowej gwarancji ASUS.
• Ten pakiet serwisowy nie obejmuje oprogramowania, baterii, urządzeń peryferyjnych, darmowych akcesoriów, takich jak myszy i torby ani uszkodzeń spowodowanych przez klienta.
• Ten pakiet serwisowy obejmuje wsparcie międzynarodowe. Usługa jest świadczona na podstawie lokalnie obowiązującego standardu i polityki serwisowej. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z częścią karty gwarancyjnej poświęconą warunkom międzynarodowej gwarancji i wsparcia. (wsparcie wyłącznie międzynarodowe)
Lokalna ochrona od przypadkowego uszkodzenia
• Ten pakiet serwisowy obejmuje następujące typy przypadkowych uszkodzeń, które wynikają ze zwykłego użytkowania: upuszczenie, upadek lub inny rodzaj kolizji, uszkodzenie przez płyny, przepięcie elektryczne, uszkodzenie przypadkowe.
• Skumulowany całkowity koszt napraw w ramach usług świadczonych na podstawie tego pakietu serwisowego nie może przekraczać równowartości ceny produktu zapłaconej przez klienta.
• Wszystkie komponenty naprawione lub wymienione przez Centrum Serwisowe ASUS będą objęte gwarancją trzymiesięczną lub przez pozostały okres gwarancji, w zależności od tego, który z warunków ma zastosowanie.
• Aby wnieść roszczenie gwarancyjne na podstawie zapisów tego pakietu serwisowego, klient musi przedstawić wyjaśnienie okoliczności zdarzenia (gdzie i kiedy do niego doszło) oraz szczegółowy opis zdarzenia.
Zatrzymanie dysku twardego
• Ta usługa obejmuje nieograniczoną liczbę dysków twardych (HDD) oraz oryginalny wbudowany dysk HDD, dostarczony z produktem ASUS, jak również dysk HDD na wymianę, zamontowany przez autoryzowanego technika ASUS, zgodnie z warunkami świadczenia tej usługi.
• Ta usługa pozwala klientowi na zatrzymanie wadliwego dysku twardego i otrzymanie dysku twardego na wymianę, który jest montowany przez wykwalifikowanego technika ASUS po tym, jak awaria dysku twardego zostanie potwierdzona przez autoryzowanego technika ASUS. Zatrzymany dysk twardy nie będzie objęty dalszym wsparciem.
Zakres odpowiedzialności klienta:
• W trakcie zamawiania usługi serwisu u klienta klient musi podać informację, czy chce skorzystać z usługi zatrzymania dysku twardego.
• W zakresie odpowiedzialności klienta jest zachowanie „fizycznej kontroli” nad dyskiem twardym i zapewnienie, że osobiste, poufne lub prawnie chronione dane na wadliwym dysku twardym zostaną zniszczone lub pozostaną bezpieczne.
• Odpowiedzialnością klienta jest pozbyć się wadliwego dysku twardego zgodnie z obowiązującymi lokalnie i stosownymi przepisami oraz regulacjami.
• Klient lub autoryzowany przedstawiciel klienta jest zobowiązany do podpisania przedłożonego przez ASUS dokumentu potwierdzającego zatrzymanie dysku twardego.
Lokalny serwis u klienta
• Ten pakiet serwisowy zapewnia lokalne wsparcie serwisowe u klienta dla produktu objętego ochroną gwarancyjną.
• Przed realizacją usługi u klienta nasi agenci wsparcia technicznego mogą zwrócić się do klienta o podjęcie próby rozwiązania problemu z produktem przy ich asyście zdalnej. Więcej szczegółowych informacji dostępnych jest w temacie części „W razie kontaktu Obsługą Klienta ASUS” na karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem lub na stronie http://support. com/.
• Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany zdalnie, usługa wsparcia technicznego u klienta dla produktu objętego ochroną gwarancyjną zostanie powierzona autoryzowanemu technikowi ASUS, który w takich sytuacjach z reguły pojawia się u klienta do końca następnego dnia roboczego; czas odpowiedzi może różnić się w zależności od lokalizacji geograficznej oraz dostępności części zamiennych i lokalnej obsługi.
• Klient musi udostępnić autoryzowanemu technikowi ASUS dostęp do swojej lokalizacji i produktów ASUS, jak również do źródła energii elektrycznej, połączenia internetowego, płyty CD/DVD ASUS ze sterownikami (jeżeli była dostarczona z produktem) oraz dostatecznej i bezpiecznej przestrzeni roboczej.
• Jeżeli produkt ulega awarii w trakcie normalnego i poprawnego użytkowania i w okresie ochrony w ramach tego pakietu serwisowego, ASUS naprawi lub wymieni wadliwe części produktu lub sam produkt, korzystając z nowych lub regenerowanych części lub produktów, które są funkcjonalnie ekwiwalentne z częściami lub produktami oryginalnie dostarczonymi, bądź też przewyższają je.
• Jeżeli wadliwe części zostaną wymienione w ramach tej usługi, klient z góry wyraża zgodę na przeniesienie prawa własności wymienionych wadliwych części na firmę ASUS.
• Jeżeli autoryzowany technik ASUS stwierdzi, że problem z produktem nie jest objęty ochroną gwarancyjną, usługa zostanie przeprowadzona wyłącznie odpłatnie, zgodnie z przedłożonym cennikiem. Jeżeli klient podejmie decyzję o rezygnacji z usługi, zostanie obciążony wszelkimi kosztami już poniesionymi przez ASUS (w tym za — ale nie ograniczając — delegowanie technika na miejsce, testowanie/debugowanie itp. ).
Pakiet serwisowy baterii
• Ten pakiet serwisowy jest wydłużeniem okresu ochrony gwarancyjnej określonej w standardowej gwarancji na baterię.
• Klient jest uprawniony do jednej wymiany baterii na rok w razie awarii baterii w czasie wydłużonego okresu, po tym jak podstawowy okres gwarancyjny na baterię dobiegł końca.
• Poza zmianą długości okresu gwarancyjnego na baterię wszystkie inne warunki pozostaną takie same, jak w przypadku standardowej gwarancji na baterię. Warunki standardowej gwarancji na baterię zamieszczone są na karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem.
• Ten pakiet serwisowy obejmuje ochroną gwarancyjną wyłącznie oryginalną baterię dostarczoną z produktem ASUS.
• Bateria na wymianę będzie objęta ochroną gwarancyjną w ramach tego pakietu przez pozostały okres ochrony gwarancyjnej, ale nie krócej niż przez 3 miesiące.
• Ten pakiet serwisowy obejmuje tylko wady produkcyjne i wyłącza wszelkie oczekiwane przypadki ograniczenia pojemności wynikające z użytkowania baterii.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z centrum wsparcia:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ASUS Premium Care, możesz się z nami skontaktować poprzez chat na żywo, stronę wsparcia lub aplikację MyASUS.
Pobierz MyASUS teraz, aby uzyskać doskonałą obsługę. Kliknij w baner!